- 1. Czy Ambasz to kosmetyki w 100% naturalne?
W naszych kosmetykach wszystkie składniki są naturalne, pochodzenia naturalnego lub identyczne z naturalnymi występującymi w przyrodzie. Surowce wykorzystywane do produkcji naszych kosmetyków pochodzą z kontrolowanych, ekologicznych upraw bez zastosowania GMO, pestycydów i innej chemii.
- 2. Czy kosmetyki Ambasz mogą wywoływać alergie lub podrażnienie?
Nie istnieje ogólna reguła dotycząca naszego głównego składnika aktywnego - olejków eterycznych. Składniki potencjalnie alergizujące są wymienione na końcu składu naszych kremów (są to składniki olejków eterycznych, nie substancje dodane do receptury kosmetyku). W naszych kremach stężenie olejków wynosi 2% - jest to stężenie uznawane za jednocześnie skuteczne i bezpieczne. Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że olejki w bezpiecznym stężeniu mają bardzo mały potencjał alergizujący. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące potencjalnej alergii, możesz zamówić próbki naszych kremów.
-
3. Dla osób w jakim wieku są przeznaczone kosmetyki Ambasz?
Skupiamy się na tworzeniu rozwiązań dopasowanych do potrzeb skóry, nasze kremy skutecznie pielęgnują cerę zarówno młodą, jak i dojrzałą dzięki szerokiemu spektrum działania.
-
4. Czy kosmetyki Ambasz są testowane na zwierzętach?
Nie, kremy Ambasz produkowanie są w Polsce, a prawo Unii Europejskiej zabrania testowania na zwierzętach jakichkolwiek kosmetyków oraz składników wykorzystywanych do ich produkcji (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczące produktów kosmetycznych).
-
5. Czy do produkcji kosmetyków Ambasz jest stosowany olej palmowy?
Nie, w składach naszych kremów nie ma oleju palmowego.
-
6. Czy kosmetyki Ambasz są wegańskie?
Nasze kosmetyki odpowiednie są dla wegetarian, nie dla wegan. W składach naszych kremów znajduje się organiczny wosk pszczeli.
-
7. Czy Ambasz jest polską marką?
Tak, jesteśmy polską marką.
-
8. Czy produkty Ambasz są przeznaczone wyłącznie dla kobiet?
Kremy Ambasz przeznaczone są dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoją cerę.
-
9. Czy produkty Ambasz należy przechowywać w lodówce?
Nie ma takiej konieczności. Do produkcji naszych kremów używamy wyselekcjonowanych olejków eterycznych, które skutecznie konserwują nasze kremy; dla pełnego bezpieczeństwa dodajemy też minimalną skuteczną ilość naturalnych, delikatnych konserwantów.
-
10. Jaką datę ważności posiadają produkty Ambasz?
Minimalna data trwałości naszych kremów to 2 lata od daty produkcji.
-
11. Skąd pochodzą surowce w naszych kosmetykach?
Stosujemy wyselekcjonowane surowce pochodzące od zaufanych dostawców.
-
12. Czy jest sens nakładania grubej warstwy kremu na skórę, by wzmocnić jego działanie?
Jest to zależne od potrzeb skóry, ale kremy Ambasz mają wysokie stężenie składników aktywnych, a ich receptury tworzone są tak by zapewnić optymalne rezultaty przy stosowaniu niewielkich ilości kosmetyku.
-
13. Czy ten sam krem wyprodukowany w różnych seriach może się od siebie różnić?
Tak, nasze kosmetyki mogą mieć lekko zmieniony kolor/konsystencję/zapach w zależności od tego, z której serii pochodzą. W produkcji wykorzystujemy składniki naturalne, które są podatne na zmiany wynikające np. ze stopnia nasłonecznienia w danym sezonie.
- 1. Jak złożyć zamówienie?
W celu złożenia zamówienia wybierz produkt/y i dodaj je do koszyka. Podczas promocji wpisz kod promocyjny i naciśnij przycisk: aktywuj kod. Następnie przejdź do: "idę do kasy". Gdy będziesz już na stronie koszyka, podążaj za instrukcjami na stronie. Zamówienie możesz złożyć jako szybki zakup lub logując się do swojego konta. Podaj wszystkie dane adresowe następnie wybierz metodę płatności i sposób dostawy zamówienia. Zapoznaj się z regulaminem, znajdziesz go tutaj:
https://www.ambasz.pl/regulamin/. Następnie kliknij "zaakceptuj przetwarzanie danych", a potem: "idę do kasy". W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem systemu DotPay nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, w celu finalizacji transakcji. Gdy tylko zamówienie pojawi się w naszym systemie, otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail. W przypadku wybrania płatności przelewem dostaniesz instrukcję na podanego wcześniej maila.
-
2. Czy mogę zamówić próbki?
W celu zamówienia próbek wyślij maila na adres:
biuro@ambasz.pl. Podaj swój rodzaj cery - pomożemy wybrać Ci odpowiedni produkt lub napisz, jaki konkretnie krem chcesz przetestować. Po dokonaniu opłaty wyślemy Ci próbki kremów. Opłata za próbki to 15.00 zł (koszty kuriera). Dane do przelewu podamy drogą mailową.
-
3. Jak zapłacić za zamówienie?
Składając zamówienie możesz zapłacić za pośrednictwem serwisu płatności elektronicznych DotPay, przelewem lub kurierowi przy odbiorze zamówienia.
-
4. Jakie wiadomości otrzymam po złożeniu zamówienia?
Dostaniesz wiadomość na podany wcześniej adres mailowy z ilością zamówionych produktów, kwotą oraz danymi do przelewu (jeśli wybrałaś/eś taką opcję).
-
5. Czy mogę zwrócić zamówienie?
-
6. Jak zmienić dane w na swoim koncie?
Aby zmienić dane wystarczy zalogować się w panelu klienta. W zakładce Dane osobowe możesz edytować swoje dane i zapisać zmiany.
-
7. Mam problemy techniczne
W przypadku pojawienia się problemów technicznych skontaktuj się z nami poprzez napisanie maila na adres:
biuro@ambasz.pl. Pamiętaj, żeby do wysyłanej wiadomości e-mail dołączyć zrzut ekranu z pojawiającym się błędem.
-
8. Jaki jest koszt dostawy?
Oferujemy szeroki wybór kurierów. Po wyborze produktu zostaniesz przekierowany do opcji wyboru kuriera (przesyłka kurierska lub przesyłka kurierska pobraniowa). Koszt kuriera zaczyna się od 12,89 zł na terenie Polski.
-
9. Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Jeśli chcesz śledzić swoją paczkę wyślij nam wiadomość na adres mailowy
biuro@ambasz.pl z prośbą o wysłanie linku, dzięki któremu będziesz mogła/mógł śledzić przesyłkę.
-
10. Jaki jest czas dostawy zamówienia?
Standardowa wysyłka trwa od 2 do 4 dni roboczych.
-
11. Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Jeśli chcesz zmienić adres po złożeniu zamówienia, wyślij maila na adres:
biuro@ambasz.pl. W zależności od stopnia zaawansowania wysłanej przesyłki postaramy się zmienić adres dostawy.
-
12. Otrzymałam/em błędne zamówienie - co mogę zrobić?
Jeśli otrzymałaś/eś błędne lub uszkodzone zamówienie, skontaktuj się z nami:
biuro@ambasz.pl. Żeby Twoja reklamacja była w prawidłowy i szybki sposób rozpatrzona, podaj wszystkie dane, które zostały użyte przy składaniu zamówienia (imię, nazwisko oraz nr przesyłki), a także zdjęcia otrzymanej przesyłki.
-
13. Otrzymałam/em wadliwy towar - w jaki sposób mogę złożyć reklamację?
-
14. W jaki sposób mogę wykorzystać kod rabatowy?
Po wybraniu produktu i dodaniu do koszyka pojawi się okno, w którym możesz wpisać kod rabatowy.
-
15. Czy mogę zwrócić lub wymienić moje zamówienie/ krem?
-
16. Czy mogę zamówić produkty Ambasz za granicę?
Oczywiście, tak. Przy wyborze kuriera istnieje możliwość zamówienia kuriera z dostawą zagraniczną.